Customer Service - Contact

FAQ | Frequently Asked Questions

Choose a category :

Διαδικτυακή παραγγελία

Είναι τα προϊόντα σας νόμιμα στη χώρα μου

Δεν μπορούμε να σας παρέχουμε πληροφορίες για τη νομική κατάσταση των προϊόντων μας στη χώρα σας.

Είναι ευθύνη του πελάτη να διεξάγει έρευνα για τους τοπικούς κανονισμούς και νόμους πριν την πραγματοποίηση της παραγγελίας του. Η Royal Queen Seeds αποποιείται οποιαδήποτε ευθύνη αν τυχόν το δέμα σας παρεμποδιστεί από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.

Πώς πραγματοποιώ μια παραγγελία?

  • Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε
  • Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας χρησιμοποιώντας το κουμπί "Προσθήκη στο Καλάθι" διαλέγοντας τις επιθυμητές ποσότητες, όπου αυτό χρειάζεται.
  •  Κάντε κλικ στο κουμπί "Ολοκλήρωση"
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πληρωμής.

Για να κάνετε μια παραγγελία χρειάζεται να έχετε λογαριασμό- εάν δεν έχετε κάντε κλικ εδώ για να τον δημιουργήσετε.

Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας?

Ναι, η παραγγελία που θα κάνετε πρέπει να έχει αξία τουλάχιστον 15 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).

Μπορώ να τροποποιήσω μια παραγγελία που έχω κάνει?

Επεξεργαζόμαστε όλες τις παραγγελίες εντός μίας εργάσιμης ημέρας, αφού γίνει η εξόφληση της αξίας τους. Δεν είναι δυνατή η τροποποίηση μιας παραγγελίας αφού ξεκινήσει να ετοιμάζεται.

Αν χρειαστεί να τροποποιήσετε την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο υποστήριξης πελατών μας το συντομότερο δυνατό! Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να πραγματοποιήσει τα αιτήματα σας, αν και δε μπορούμε εγγυηθούμε ότι αυτό θα είναι εφικτό σε κάθε περίπτωση.

Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία?

Βεβαίως! Απλώς πηγαίνετε στο "Ιστορικό των παραγγελιών" σας ("Order History") από τη σελίδα "Ο λογαριασμός μου" ("My account") και κάνετε κλικ στο κουμπί "Επανατοποθέτηση παραγγελίας" ("Reorder") το οποίο βρίσκεται δίπλα από την παραγγελία που θέλετε να επαναλάβετε. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα, να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής ή να πάτε κατευθείαν στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Πως ακυρώνω την παραγγελία μου?

Ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το δέμα σας, υπάρχουν 2 διαφορετικοί τρόποι να ακυρώσετε μια παραγγελία ανάλογα με το αν έχει ήδη σταλεί το δέμα ή είναι ακόμα στο στάδιο προετοιμασίας.

  • Παραγγελία σε προετοιμασία: επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που παρέχεται παρακάτω - βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί και έχετε επιλέξει τον αριθμό παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε
  • Παραγγελία που έχει σταλθεί: δεν είναι δυνατόν να ακυρώσετε παραγγελίες που έχουν αποσταλεί. Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας. Πατήστε στο σύνδεσμο που βρίσκεται παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.

Δείτε πληροφορίες για τις επιστροφές προϊόντων

 

Τιμολόγηση & Πληρωμή

Ποια επωνυμία θα φανεί στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας / του τραπεζικού λογαριασμού μου?

Η επωνυμία της Royal Queen Seeds δεν θα φανεί πουθενά, σε καμία εγγραφή στην πιστωτική σας κάρτα ή στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Όλες οι χρεώσεις θα εμφανίζονται με την Εμπορική μας Επωνυμία:

Snorkel Spain

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου?

Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής:

  • Visa & Mastercard
  • Τραπεζική μεταφορά
  • Μετρητά σε φάκελο
  • Bitcoin

Σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε προσεκτικά τις οδηγίες αφού επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής

Πώς μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας Πιστωτική Κάρτα?

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας. Απλώς εισάγετε τον αριθμό της κάρτας σας, την ημερομηνία λήξης της και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας, όπως αυτός αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας. Οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για να επεξεργαστούν. Μόλις καταχωρηθεί η πληρωμή, θα ξεκινήσουμε να ετοιμάζουμε την παραγγελία σας.

Η χρέωση που θα εμφανίζεται στην πιστωτική σας κάρτα θα είναι από:           SLU

Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν πως δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες.

Πώς μπορώ να πληρώσω μέσω Τραπεζικής Μεταφοράς?

Επιλέξτε Τραπεζική Μεταφορά ως μέθοδο πληρωμής για να επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας και οι τραπεζικές πληροφορίες της Royal Queen Seeds θα εμφανιστούν στην οθόνη.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε τον αριθμό της παραγγελίας σας ως αναφορά/αιτιολογία για την πληρωμή σας ώστε να μπορέσουμε να συσχετίσουμε την πληρωμή που θα κάνετε με την αγορά σας. Η τραπεζικές μεταφορές συνήθως χρειάζονται 3 με 7 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθούν.

details

Πώς μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας Bitcoin

Δεχόμαστε και Bitcoin ως μέθοδο πληρωμής. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που αναφέρονται στον παρακάτω σύνδεσμο για να χρησιμοποιήσετε αυτή τη μέθοδο πληρωμής.

Πληρωμή μέσω Bitcoin

Πώς μπορώ να πληρώσω με Κρυπτονομίσματα

Προσθέσαμε νέα κρυπτονομίσματα στις μεθόδους πληρωμής μας. Τώρα μπορείτε να επιλέξετε "Πληρωμή με Κρυπτονόμισμα" και να πληρώσετε με οποιοδήποτε από τα παρακάτω κρυπτονομίσματα:

Coin Payment

Το σύστημα θα σας καθοδηγήσει καθ' όλη τη διαδικασία μέχρι να πραγματοποιήσετε την πληρωμή. Απλώς ακολουθήστε τις οδηγίες που θα λάβετε μόλις επιλέξετε το Κρυπτονόμισμα της επιλογής σας.

Μπορώ να πληρώσω με Paypal?

Δε δεχόμαστε πληρωμές μέσω Paypal αυτή τη στιγμή. Η πολιτική της Paypal για τα προϊόντα που εμπορευόμαστε δε μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη μέθοδο πληρωμής στο διαδικτυακό μας κατάστημα.

Παρόλ' αυτά είμαστε σίγουροι πως διαθέτουμε κάποια άλλη μέθοδο πληρωμής που σας εξυπηρετεί.

Μπορώ να πληρώσω με επιταγή?

Δυστυχώς δε δεχόμαστε επιταγές οποιουδήποτε τύπου.

Μπορώ να πληρώσω χρησιμοιώντας έμβασμα

Προς το παρόν, δε δεχόμαστε εμβάσματα ως μέσο πληρωμής για την παραγγελία σας.

Δέχεστε ως μέσο πληρωμής αντικαταβολή με μετρητά

Λυπούμαστε, αλλά προς το παρόν δε δεχόμαστε αντικαταβολή με μετρητά κατά την παράδοση του δέματος σας ως μέσο πληρωμής.

Προσφέρετε τιμές χονδρικής

Προσφέρουμε μια ποικιλία διαφορετικών επιλογών χονδρικής τιμολόγησης, η οποία είναι διαθέσιμη στη Σελίδα Σπόρων Χονδρικής.

Μπορώ να λάβω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι

Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να λάβετε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι.

  • Κάντε μας like στο Facebook και θα κερδίσετε ένα εκπτωτικό κουπόνι 5%. Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος στη σελίδα της RQS και να κάνετε κλικ στο κουμπί Like στη πάνω δεξιά γωνία της.
  • Αφήστε μια αξιολόγηση των προϊόντων μας και κερδίστε εκπτωτικό κουπόνι 10%. Θα πρέπει και σε αυτήν την περίπτωση να είστε συνδεδεμένος για να κάνετε μια αξιολόγηση στη σελίδα των προϊόντων.

Το εκτπωτικό σας κουπόνι θα είναι διαθέσιμο στην ενότητα "My Vouchers" ("Τα κουπόνια μου") στον λογαριασμό σας στην RQS. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα εκπτωτικά κουπόνια που προσφέρουν ποσοστιαίες εκπτώσεις δε μπορούν να προστεθούν μεταξύ τους (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα τη φορά), ωστόσο μπορούν να συνδυαστούν με κουπόνια μετρητών - κουπόνια με ένα συγκεκριμένο πόσο χρημάτων πιστωμένο σε αυτά.

Αποστολή & Παράδοση

Πόσο διακριτική είναι η συσκευασία σας

Στέλνουμε τις παραγγελίες μας σε κανονικά δέματα χωρίς αυτοκόλλητα ή κάτι άλλο που να παραπέμπει στα προϊόντα ή την εταιρία μας. Η μόνη πληροφορία που αναγράφεται πανω στο δέμα είναι οι πληροφορίες παράδοσης.

Packages

Παρ' όλ' αυτά αν χρειάζεστε ακόμα περισσότερη διακριτικότητα, προσφέρουμε και παράδοση σε θήκη DVD μέγιστης διακριτικότητας με ένα επιπλέον κόστος των 5 €.

Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τη παράδοση.

 

Πραγματοποιείτε αποστολές στη χώρα μου?

Δείτε παρακάτω τη λίστα όλων των χωρών στις οποίες κάνουμε αποστολές:

Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Χιλή, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μονακό, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Άγιος Μαρίνος, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο.

Δεν πραγματοποιούμε αποστολές σε χώρες που δεν αναγράφονται στην παραπάνω λίστα.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές προϊόντων


Ποια είναι τα κόστη αποστολής?

Η αποστολή είναι δωρεάν προς όλες τις χώρες. Παρ' όλ' αυτά όμως παρέχουμε επίσης διακριτική αποστολή σε θήκη DVD με χρέωση 5€ έτσι ώστε να είστε σίγουροι πως τα προϊόντα σας θα αποσταλούν με τον πιο διακριτικό τρόπο.

Προσφέρουμε επίσης και τυπικές υπηρεσίες UPS. Οι χρόνοι παράδοσης και τα κόστη είναι διαφορετικά ανάλογα τη χώρα. Θα δείτε αυτές τις πληροφορίες μόλις επιλέξετε αυτή τη μέθοδο αποστολής στη σελίδα πληρωμής. Παρακαλούμε προσέξτε πως δεν παρέχουμε αυτή την υπηρεσία για τη Μάλτα, την Κροατία και τη Βουλγαρία.

Περισσότερες πληροφορίες αποστολών

 

Τι είναι η Διακριτική Αποστολή?

Με τη Διακριτική Αποστολή, οι σπόροι σας θα αποσταλούν στην κανονική τους συσκευασία η οποία θα είναι κρυμμένη στο φυλλάδιο που περιέχεται στη θήκη DVD που θα σας στείλουμε. Επιπλέον, η θήκη DVD θα είναι σφραγισμένη για μέγιστη ασφάλεια. Δε θα περιέχεται κανένα προωθητικό υλικό, κανένα τιμολόγιο ή οτιδήποτε άλλο που να παραπέμπει στην Royal Queen Seeds. Το DVD που περιλαμβάνεται στη θήκη θα είναι μια τυχαία ταινία. Χρεώνουμε το ποσό των 5 ευρώ για αυτήν την ειδική υπηρεσία αποστολής.

 

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές προϊόντων

Παραδίδετε σε ταχυδρομικές θυρίδες

Παραδίδουμε μόνο σε ιδιωτικές και φυσικά πραγματικές διευθύνσεις. Δεν πραγματοποιούμε παραδόσεις σε ταχυδρομικές θυρίδες, δημόσιους χώρους, σταθμούς αποστολής δεμάτων, μαγαζιά, μεταφορικές εταιρείες και άλλες τέτοιες παρόμοιες διευθύνσεις.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

Κάνετε αποστολές σε ταχυδρομεία ή κέντρα διανομών

Όχι, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιούμε αποστολές σε ταχυδρομεία, κέντρα διανομών, μεταφορικές εταιρείες κ.λ.π.

Περισσότερες πληροφορίες για την αποστολή

Μπορώ να παρακολουθήσω το δέμα μου

Ναι μπορείτε. Για να παρακολουθήσετε το δέμα σας, ακολουθήστε τις οδηγίες που θα λάβετε μέσω email μόλις σταλεί το δέμα σας. Μετά από αυτό το email η παρακολούθηση του δέματος θα ενημερωθεί μόλις αυτό φτάσει στη χώρα σας. Παρακαλούμε σημειώστε πως μερικές φορές η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.

Μην εκπλαγείτε αν η παραγγελία σας φτάσει πριν προλάβετε να την παρακολουθήσετε!

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

Με ποια εταιρία πραγματοποιείτε τις αποστολές

Η εταιρία που συνεργαζόμαστε πραγματοποιεί όλες τις αποστολές εκ μέρους μας. Για να είναι σε θέση να σας προσφέρουν την πιο γρήγορη παράδοση, χρησιμοποιούν διάφορες ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

Θα γίνει έλεγχος του δέματος μου από τις τελωνειακές αρχές

Το δέμα σας μπορεί ανά πάσα στιγμή να περάσει από έλεγχο από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας, ανεξάρτητα από τη μέθοδο αποστολής που θα επιλέξετε.

Παρακαλούμε σημειώστε πως παρόλο που πραγματοποιούμε αποστολές στη χώρα σας, δε μπορούμε να γνωρίζουμε το νομικό πλαίσιο γύρω από τα προϊόντα μας για την εκάστοτε χώρα. Εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των χωρών που πραγματοποιούμε αποστολές προϊόντων είναι απλά αδύνατο για εμάς να παρακολουθούμε το νομικό πλαίσιο που ισχύει σε κάθε χώρα.

Είναι δική σας ευθύνη να πραγματοποιήσετε την ανάλογη νομική έρευνα πριν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε πως η Royal Queen Seeds δε φέρει καμία ευθύνη εάν κάποιο δέμα ελεγχθεί από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές προϊόντων

Πότε θα στείλετε την παραγγελία μου

Οι περισσότερες παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 24 ώρες αφού λάβουμε την πληρωμή. Πραγματοποιούμε αποστολές από Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός των ημερών που αποτελούν επίσημες αργίες. Αν κάνετε μια παραγγελία την Παρασκευή, είναι πολύ πιθανό πως αυτή θα σταλεί από εμάς την επόμενη Δευτέρα.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου

Οι περισσότερες παραγγελίες χρειάζονται 3 με 5 εργάσιμες μέρες για να φτάσουν σε εσάς. Παρολ' αυτά, όμως, ίσως χρειαστεί να περιμένετε έως και 15 εργάσιμες μέρες για παραλάβετε το δέμα σας.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση της παραγγελίας μου

Απαιτείται η καταχώρηση μιας έγκυρης διεύθυνσης όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να την αλλάξετε εφόσον το δέμα σας δεν έχει ήδη σταλεί. Δεν έχουμε έλεγχο της πορείας του δέματος σας μόλις αυτό φύγει από την αποθήκη μας.

Η Royal Queen Seeds δεν ευθύνεται για κανένα επιπλέον κόστος ή για τυχόν αδυναμία παράδοσης αν οι πληροφορίες που δώσατε κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας ήταν λανθασμένες (συμπεριλαμβανομένου του Ονόματος, της Διεύθυνσης, του Ταχυδρομικού Κώδικα και όχι μόνο).

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές


Χρειάζεται να υπογράψω για να πραγματοποιηθεί η παράδοση

Ο μεταφορέας σας θα παραδώσει το δέμα αυτοπροσώπως στην καθορισμένη διεύθυνση. Σε περίπτωση που δεν είστε εκεί την ώρα της παράδοσης και το δέμα δεν μπορεί να μπει στη ταχυδρομική σας θυρίδα θα λάβετε ένα σημείωμα με οδηγίες που θα σας εξηγούν πως μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας.

Αν το δέμα σας επιστραφεί στην αποθήκη μας, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές


Τι μπορώ να κάνω αν δεν έχω λάβει την παραγγελία μου

Η παράδοση συνήθως πραγματοποιείται μέσα σε 3 με 7 εργάσιμες μέρες αφότου ξεκινήσει η αποστολή. (Το Σαββατοκύριακο και οι επίσημες αργίες δε θεωρούνται εργάσιμες ημέρες.)

Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αν δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες αφότου ξεκίνησε η αποστολή της.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια

Η αποστολή και παράδοση της παραγγελίας γίνεται με διακριτικό τρόπο

Κάνουμε τα πάντα ώστε να είμαστε σίγουροι πως οι συσκευασίες μας δεν έχουν καμία επιπλέον πληροφορία πέρα από το όνομα και τη διεύθυνση σας. Τα δέματα είναι όσο πιο απλά γίνεται ώστε να μην τραβούν την προσοχή, ενώ παράλληλα προσφέρουμε και τη δυνατότητα για ακόμη πιο διακριτική αποστολή με μια μικρή επιβάρυνση της τάξεως των 5€.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αποστολές

 

Γιατί χρειάζεστε τα προσωπικά μου στοιχεία

Τα προσωπικά σας στοιχεία χρειάζονται ώστε να μπορέσουμε να στείλουμε το δέμα σας και να επικοινωνήσουμε μαζί σας αν τυχόν προκύψει κάτι. Οι πληροφορίες που καταχωρείτε δε διαμοιράζονται σε τρίτους και δε χρησιμοποιούνται για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.

Ποιος μπορεί να δει τα προσωπικά μου στοιχεία

Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι απόρρητα και δεν πρόκειται ποτέ να τα μοιραστούμε με κάποιον τρίτο.

Θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία μόνο για την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας ή σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Αν επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας που δίνεται παρακάτω - βεβαιωθείτε αρχικά πως έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας.

Πληροφορίες για το προϊόν

Πως θα κάνω τους σπόρους μου να βλαστήσουν

Η Royal Queen Seeds πωλεί σπόρους για αναμνηστικούς και συλλεκτικούς σκοπούς. Παρόλ' αυτά αν η καλλιέργεια κάνναβης είναι νόμιμη στη χώρα σας, θα σας συμβουλεύαμε να ακολουθήσετε τις οδηγίες, όπως αυτές παρουσιάζονται στο παρακάτω άρθρο:

Βλαστοί από σπόρους κάνναβης

 

Συσκευασία

Όλοι οι σπόροι της Royal Queen Seeds τοποθετούνται σε αεροστεγείς συσκευασίες τύπου blister ώστε να μη μπορεί να τους βλάψει ο αέρας και η υγρασία, ενώ στο τέλος τυλίγονται και με προστατευτικό χαρτόνι πάνω στο οποίο αναγράφεται η ονομασία της ποικιλίας τους.

Ο Λογαριασμός μου

Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν προσωπικό RQS λογαρασμό

Πολύ εύκολα και απλά. Απλώς κάντε κλικ στο "Ο λογαριασμός σας" στο πάνω μέρος της σελίδας μας και έπειτα επιλέξτε "Εγγραφή" και ακολουθήστε τις οδηγίες. Ο λογαριασμός σας θα είναι έτοιμος σε λιγότερο από 2 λεπτά.

Μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου

Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει μέσω της ενότητας "Προσωπικές Πληροφορίες " του Λογαριασμού σας.

Χρειάζομαι λογαριασμό

Ναι, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, καθώς η πληρωμή ως επισκέπτης δεν υποστηρίζεται. Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι ασφαλή και δεν πρόκειται να τα μοιραστούμε ποτέ με κάποιον τρίτο. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να μπορέσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας σχετικά με την παραγγελία σας και τυχόν προσφορές.

Επιστροφές

Μπόρω να λάβω επιστροφή των χρημάτων μου

Για να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να στείλετε πίσω το δέμα σας στην αρχική του συσκευασία και χωρίς να έχει ανοιχθεί. Δείτε παρακάτω τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:

  • Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να ζητήσετε μια Ετικέτα Επιστροφής. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό σας και έχετε επιλέξει τον αριθμό της παραγγελίας που αντιστοιχεί στο δέμα που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
  • Κολλήστε την Ετικέτα Επιστροφής στο δέμα και ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω της. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων που ζητήσατε - ίσως να σας ζητήσουμε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, καθώς μερικές φορές δεν είναι δυνατό να επιστρέψουμε τα χρήματα στην κάρτα σας. Αγορές που πραγματοποιήθηκαν με πληρωμή σε Bitcoin ή με μετρητά σε φάκελο επιστρέφονται μόνο μέσω τραπέζης.
  • Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επιστροφής της RQS, αν και δεν είναι υποχρεωτικό.

Παρακαλούμε, έχετε υπόψιν σας ότι για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας μπορεί να χρειαστεί από 1 έως και 3 εβδομάδες.

Πώς μπορώ να αναφέρω ότι λείπει κάποιο προϊόν

Αν παραλάβετε την παραγγελία σας και λείπουν προϊόντα τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εντός μιας εβδομάδας αφότου παραλάβατε το δέμα. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό σας και κατόπιν επιλέξτε τον αριθμό παραγγελίας από την οποία λείπουν τα προϊόντα.
  • Είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε μια φωτογραφία με το δέμα, στην οποία φαίνεται το περιεχόμενο του και ένα κομμάτι χαρτί που αναγράφει τον αριθμό της παραγγελίας.

Τι γίνεται αν παραλλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν

Μερικές φορές οι παραγγελίες παθαίνουν κάποια ζημιά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Αν υπάρχουν κατεστραμμένα προϊόντα στην παραγγελία σας παρακαλούμε ακολουθήστε την εξής διαδικασία:

  • Στείλτε μας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα (email) ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος αυτής της σελίδας για να έρθετε σε επαφή με την Ομάδα Υποστήριξης. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας και αναφέρετε την παραγγελία που περιείχε τα κατεστραμμένα προϊόντα. 
  • Η Ομάδα μας θα σας ζητήσει να μας αποστείλετε μια φωτογραφία που να δείχνει καθαρά τα κατεστραμμένα προϊόντα και ένα χαρτί στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός της παραγγελίας.

Επικοινωνία

Πως μπορώ να έρθω σε επαφή μαζί σας?

Για να έρθετε σε επαφή με την εταιρεία μας, συμπληρώστε τη φόρμα που δίνεται παρακάτω. Αν έχετε λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε συνδεθείτε σε αυτόν πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πότε μπορώ να περιμένω απάντηση?

Προσπαθούμε να απαντάμε στα ερωτήματα σας όσο πιο γρήγορα γίνεται. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μηνύματα σας μπορούν να απαντηθούν μόνο σε εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και κατά τις ώρες γραφείου.

Αν δεν έχετε λάβει απάντηση μετά από 5 εργάσιμες μέρες παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο spam στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και επικοινωνήστε ξανά μαζί μας μέσω τη φόρμας επικοινωνίας που δίνεται παρακάτω γράφοντας το μήνυμα σας και δηλώνοντας την ημερομηνία και την ώρα του αρχικού σας μηνύματος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Στην Royal Queen Seeds είμαστε περήφανοι για τη δημιουργία των καλύτερων γενετικών χαρακτηριστικών και την παραγωγή κορυφαίων, θηλυκοποιημένων, φαρμακευτικών και μη σπόρων μαριχουάνας.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, αυτή η σελίδα έχει φτιαχτεί ειδικά ώστε να σας βοηθήσει να τη λύσετε. Παραπάνω θα βρείτε μια βάση δεδομένων με Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) για μια πληθώρα θεμάτων όπως τις επιστροφές, την αποστολή, το διαδικτυακό σύστημα παραγγελιών μας και πολλά άλλα.

Αν δε μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας που βρίσκετε παρακάτω ή να μιλήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου.

info

Στείλτε ένα μήνυμα