ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής εντός 14 ημερών από την παραλαβή, χωρίς να αναφέρετε τον λόγο, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν παραμένει σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία (ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες εξαιρέσεις).

Η περίοδος επιστροφής των 14 ημερών ξεκινά την ημέρα που εσείς—ή τρίτο πρόσωπο που έχετε ορίσει εσείς, εκτός από τον μεταφορέα—παραλάβετε/παραλάβει το προϊόν. Εάν η παραγγελία σας περιλαμβάνει πολλά προϊόντα που παραδίδονται σε διαφορετικά πακέτα, η περίοδος επιστροφής ξεκινά 14 ημέρες μετά την παραλαβή της τελευταίας παράδοσης.

Σημείωση:

  • Είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια αξίας του προϊόντος που προκύπτει από τον χειρισμό, πέραν αυτού που είναι απαραίτητος για τον έλεγχο της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.
  • Οποιαδήποτε δωρεάν προϊόντα που λαμβάνονται ως μέρος της παραγγελίας πρέπει επίσης να επιστραφούν. Εάν δεν επιστραφούν, η λιανική τους αξία θα αφαιρεθεί κατά την επιστροφή των χρημάτων σας.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΑΤΜΟΠΟΙΗΤΕΣ

Για τις πρώτες 30 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς, οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα σε έναν ατμοποιητή θα διεκπεραιώνεται απευθείας από τη Royal Queen Seeds. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι πελάτες δικαιούνται επιστροφή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν:

  • Είναι αχρησιμοποίητο και σφραγισμένο
  • Παρουσιάζει επαληθευμένο κατασκευαστικό ελάττωμα

Όλα τα είδη πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία και να περιλαμβάνουν όλα τα αξεσουάρ που παρέχονται κατά την αγορά.

Μετά την αρχική περίοδο των 30 ημερών, τυχόν αξιώσεις εγγύησης πρέπει να υποβάλλονται απευθείας στον κατασκευαστή του ατμοποιητή. Οι περισσότερες μάρκες ατμοποιητών προσφέρουν περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή, η οποία συνήθως κυμαίνεται από 1 έως 8 έτη, ανάλογα με τη συγκεκριμένη μάρκα και το μοντέλο.

Αυτή η εγγύηση καλύπτει γενικά μόνο κατασκευαστικά ελαττώματα και δεν καλύπτει:

  • Ζημιές που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση
  • Φυσιολογική φθορά
  • Θραύση από ατύχημα

Για να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες εγγύησης του κατασκευαστή, οι πελάτες ενδέχεται να υποχρεωθούν να:

  • Εγγράψουν το προϊόν στον ιστότοπο του κατασκευαστή
  • Προσκομίσουν την απόδειξη αγοράς
  • Καλύψουν τυχόν έξοδα αποστολής που σχετίζονται με τη διαδικασία εγγύησης

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας είτε στέλνοντας ένα email στη διεύθυνση email που παρέχεται παρακάτω:

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. +34 937 379 846 (από 8:00 έως16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

Τα ακόλουθα προϊόντα δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή:

  • Προϊόντα που το αυτοκόλλητο ασφαλείας έχει αφαιρεθεί
  • Προϊόντα που επιστρέφονται εκτός της καθορισμένης περιόδου επιστροφής
  • Ατμοποιητές ή μπονγκ που έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, λόγω κανονισμών υγείας και υγιεινής
  • Ατμοποιητές που επιστρέφονται ελλιπείς εντός εγγύησης—όλα τα αρχικά εξαρτήματα και η συσκευασία πρέπει να συμπεριληφθούν για να γίνει δεκτή η επιστροφή

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Μόλις ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστρέψουμε όλα τα έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των τυπικών εξόδων αποστολής, εντός 14 ημερών.

Σημείωση:

Εάν η επιστροφή γίνει χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, τα έξοδα αποστολής δεν θα επιστραφούν.

Ενδέχεται να ζητήσουμε έναν αριθμό παρακολούθησης του επιστρεφόμενου πακέτου ως απόδειξη πριν από την έκδοση της επιστροφής των χρημάτων.

Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να παραδώσουμε το δέμα και η πληρωμή έχει ήδη πραγματοποιηθεί, ενώ παράλληλα έχουν περάσει περισσότερες από 30 ημέρες από την αρχική πληρωμή, θα ζητήσουμε επιβεβαίωση από εσάς για να επεξεργαστούμε την επιστροφή των χρημάτων. Εάν δεν λάβουμε απάντηση εντός 60 ημερών, η υπόθεση θα θεωρηθεί ότι έχει κλείσει και τα χρήματα θα δεσμευτούν μέχρι να λάβουμε επιβεβαίωση από τον πελάτη για να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων.

Οι επιστροφές χρημάτων θα διεκπεραιώνονται σύμφωνα με την αρχική σας μέθοδο πληρωμής:

  • Τραπεζική Μεταφορά – Επιστροφή χρημάτων μέσω τραπεζικής μεταφοράς
  • Πιστωτική Κάρτα – Επιστροφή χρημάτων στην ίδια πιστωτική κάρτα (ή μέσω τραπεζικής μεταφοράς)
  • Bitcoin – Επιστροφή χρημάτων μέσω τραπεζικής μεταφοράς