Ρυθμίσεις cookies
Λειτουργικά cookies
Τα λειτουργικά cookies συμβάλλουν στη βέλτιστη λειτουργία του ιστότοπού μας και μας επιτρέπουν να εξατομικεύουμε ορισμένες λειτουργίες.Cookies προτίμησης
Τα cookies προτίμησης, επιτρέπουν την αποθήκευση πληροφοριών που επηρεάζουν την εμφάνιση του ιστότοπού μας, συμπεριλαμβανομένης της προτιμώμενης γλώσσας με βάση την περιοχή στην οποία βρίσκεστε.Αναλυτικά cookies
Τα αναλυτικά cookies μας δίνουν πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και τη συμπεριφορά των πελατών, συμπεριλαμβανομένου του πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό μας, για πόση ώρα περιηγούνται σε αυτόν και ποια μέρη του ιστότοπού μας επισκέπτονται.Τι είναι τα cookies;
Τα cookies είναι μικρά αρχεία δεδομένων από μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα που αποθηκεύονται στον υπολογιστή ενός χρήστη καθώς αυτός σερφάρει στο διαδίκτυο. Τα cookies έχουν διάφορες λειτουργίες. Ορισμένα ανιχνεύουν τη δραστηριότητα του προγράμματος περιήγησης επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις. Άλλα cookies συμβάλλουν στην αποθήκευση των στοιχείων σύνδεσης του χρήστη σε διάφορους ιστότοπους, προς διευκόλυνση της μετάβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή γενικά σε ορισμένους ιστότοπους. Επειδή κάθε cookie έχει το δικό του μοναδικό αναγνωριστικό, αυτά τα μικρά αρχεία δεδομένων επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να μετρήσουν την επισκεψιμότητα που δέχεται ο ιστότοπός τους.Γιατί χρησιμοποιούμε cookies;
Τα cookies είναι χρήσιμα όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας. Εξασφαλίζουν τη σταθερότητα της σύνδεσής σας, την ασφάλεια των αγορών σας και την παραμονή των προϊόντων στο καλάθι σας, μέχρι την πραγματοποίηση της αγοράς σας. Τα cookies βοηθούν και εμάς, καθώς τα δεδομένα που παρέχουν, μας επιτρέπουν να βελτιώνουμε τον ιστότοπό μας και να σας προβάλλουμε στοχευμένες διαφημίσεις σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά σας.Ποια είδη cookies χρησιμοποιούμε;
Λειτουργικά cookies
Τα λειτουργικά cookies συμβάλλουν στη βέλτιστη λειτουργία του ιστότοπού μας και μας επιτρέπουν να εξατομικεύουμε ορισμένες λειτουργίες.Cookies προτίμησης
Τα cookies προτίμησης, επιτρέπουν την αποθήκευση πληροφοριών που επηρεάζουν την εμφάνιση του ιστότοπού μας, συμπεριλαμβανομένης της προτιμώμενης γλώσσας με βάση την περιοχή στην οποία βρίσκεστε.Αναλυτικά cookies
Τα αναλυτικά cookies μας δίνουν πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και τη συμπεριφορά των πελατών, συμπεριλαμβανομένου του πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό μας, για πόση ώρα περιηγούνται σε αυτόν και ποια μέρη του ιστότοπού μας επισκέπτονται.Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω ή να διαγράψω τα cookies;
Μήπως δεν σας αρέσουν τα cookies; Μην ανησυχείτε. Μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε (με εξαίρεση τα απαραίτητα cookies) στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας. Ωστόσο, ο αποκλεισμός των cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας καθώς δεν θα μπορείτε να επωφεληθείτε από όλες τις λειτουργίες που διαθέτει ο ιστότοπός μας.Ο ιστότοπός μας δεν θα λειτουργεί σωστά χωρίς τη βοήθεια των λειτουργικών cookies, γι\' αυτό και τα συγκεκριμένα cookies δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Για να διασφαλίσουμε ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον και να εγγυηθούμε επαρκή προστασία δεδομένων, συμμορφωνόμαστε αυστηρά με όλες τις νομικές απαιτήσεις. Σε αυτή τη δήλωση απορρήτου, παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με το πώς και για ποιο σκοπό συλλέγονται τα δεδομένα, τα μέτρα ασφαλείας, τις περιόδους αποθήκευσης και τα στοιχεία επικοινωνίας.
ΟΝΟΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: SNORKEL SPAIN, SL (εφεξής ROYAL QUEEN SEEDS)
C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès
+34 937 379 846
Η παρούσα Πολιτική Απορρήτου καθορίζει τους όρους με τους οποίους θα χειριζόμαστε προσωπικά δεδομένα στη ROYAL QUEEN SEEDS, συμπεριλαμβανομένων τυχόν προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται μέσω του ιστότοπού μας https://www.royalqueenseeds.com/ καθώς και οποιαδήποτε άλλα δεδομένα επεξεργαζόμαστε κατά τη διάρκεια των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων.
Η ROYAL QUEEN SEEDS συλλέγει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα για τους σκοπούς που αναφέρονται παρακάτω:
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ
1.1 Αγορές λογαριασμού
Οι αγορές λογαριασμού μπορούν να γίνουν μόνο εάν διαθέτετε προσωπικό λογαριασμό. Όταν δημιουργείτε έναν λογαριασμό ή αγοράζετε κάτι από το κατάστημά μας, ως μέρος της διαδικασίας αγοράς και πώλησης συλλέγουμε τις ακόλουθες προσωπικές πληροφορίες που μας παρέχετε:
- Όνομα και επίθετο
- Διεύθυνση κατοικίας και χρέωσης
- Αριθμός τηλεφώνου
- Φύλο
- Διεύθυνση IP
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
- Ημερομηνία γέννησης
Αυτές οι πληροφορίες απαιτούνται για την παράδοση. Επιπλέον, όταν περιηγείστε στο κατάστημά μας, λαμβάνουμε αυτόματα τη διεύθυνση Πρωτοκόλλου Διαδικτύου (IP) του υπολογιστή σας. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την εμπειρία σας στο διαδίκτυο και ταυτόχρονα να προστατεύσουμε το διαδικτυακό μας περιβάλλον.
Σκοπός της συλλογής δεδομένων
Συλλέγουμε και αποθηκεύουμε δεδομένα που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας για τους ακόλουθους σκοπούς:
(α) για να εκπληρώσουμε τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τυχόν συμβάσεις που έχουν συναφθεί μεταξύ μας και να σας παρέχουμε πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες που μπορεί να ζητήσετε από εμάς·
(β) για τη δημιουργία, τη διαχείριση και την επικοινωνία μαζί σας σχετικά με τον λογαριασμό σας και τις παραγγελίες σας·
(γ) για τη διεξαγωγή έρευνας και την ανάλυση της αγοράς·
(δ) για να επιβεβαιώσουμε την ηλικία και την ταυτότητά σας και να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε περιπτώσεις απάτης.
1.2 Ενημερωτικά δελτία
Με τη ρητή άδειά σας, ενδέχεται να σας στείλουμε ενημερωτικά δελτία σχετικά με το κατάστημά μας, νέα προϊόντα και άλλες ενημερώσεις. Στέλνουμε ενημερωτικά δελτία με βάση τη ρητή συγκατάθεσή σας. Σε περίπτωση που αγοράσετε ένα προϊόν και σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, ενδέχεται να σας στείλουμε εμπορικές ανακοινώσεις σύμφωνα με το έννομο συμφέρον της εταιρείας μας, πάντα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοια με αυτά που αγοράσατε ή έχετε συνάψει σύμβαση. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα εναντίωσης μέσω των καναλιών που ανακοινώνονται στην παρούσα Πολιτική Απορρήτου. Οι ακόλουθες πληροφορίες συλλέγονται σε σχέση με το ενημερωτικό δελτίο:
- Όνομα και επίθετο
- Φύλο
Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε το φύλο του ατόμου για να στείλουμε το ενημερωτικό δελτίο (ελαχιστοποίηση δεδομένων: βάσει νόμου πρέπει να ζητάμε δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα για την παροχή της υπηρεσίας και σε αυτήν την περίπτωση η γνώση του φύλου δεν είναι απαραίτητη για την αποστολή του ενημερωτικού δελτίου).
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
Σκοπός της συλλογής δεδομένων
Τα δεδομένα που συλλέγονται χρησιμοποιούνται:
(α) για να εξατομικεύουμε τα email μας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος και του φύλου σας·
(β) για να παρέχουμε περιεχόμενο με βάση το φύλο.
Μπορείτε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που παρέχεται στο ενημερωτικό δελτίο ή τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται στην ενότητα 2.
1.3 Εξυπηρέτηση πελατών και φόρμα επικοινωνίας
Προκειμένου να παρέχεται η κατάλληλη υποστήριξη, οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών μας έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που σχετίζονται με τον λογαριασμό. Κατά συνέπεια, η υποστήριξή τους θα είναι εξαιρετικά αποτελεσματική και φιλική. Τα δεδομένα που παρέχονται στη φόρμα επικοινωνίας χρησιμοποιούνται από τον πάροχο CRM, SuperOffice. Θα χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία σας μόνο για να απαντήσουμε στο μήνυμά σας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
Εάν έχετε αγοράσει κάποιο από τα προϊόντα μας, σημειώστε ότι ενδέχεται να επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς, με βάση το έννομο συμφέρον της Royal Queen Seeds μόνο για να σας προσφέρουμε προϊόντα ή υπηρεσίες από την εταιρεία μας και σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοια με αυτά που έχετε αγοράσει. Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από μελλοντικά μηνύματα με τα μέσα που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική Απορρήτου ή μέσω οποιασδήποτε ειδοποίησης λαμβάνετε.
2.1 How do you withdraw consent?
If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Ενδέχεται να αποκαλύψουμε τα προσωπικά σας στοιχεία εάν απαιτείται από τον νόμο ή εάν παραβιάσετε τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ;
Στη Royal Queen Seeds, δεν θα διατηρήσουμε τα δεδομένα σας για περισσότερο από όσο είναι απαραίτητο για τους σκοπούς που περιγράφονται στην παρούσα Πολιτική. Ισχύουν διαφορετικές περίοδοι διατήρησης για διαφορετικούς τύπους δεδομένων. Ωστόσο, η μεγαλύτερη περίοδος που κανονικά διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα είναι 10 χρόνια.
4.1 Πληροφορίες λογαριασμού
Τα δεδομένα που σχετίζονται με τον λογαριασμό παραμένουν ενεργά για όσο διάστημα ο καταναλωτής έχει στην κατοχή του λογαριασμό. Επομένως, τα δεδομένα παραμένουν αρχειοθετημένα για όσο διάστημα υπάρχει ο λογαριασμός. Όταν οι πελάτες μας διαγράψουν έναν λογαριασμό, τα σχετικά δεδομένα θα διαγραφούν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Αιτήματα σχετικά με τον έλεγχο ή τη διόρθωση των αποθηκευμένων προσωπικών δεδομένων ή τη διαγραφή ενός λογαριασμού μπορούν να σταλούν στη διεύθυνση [email protected].
4.2 Ενημερωτικά δελτία
Σε περίπτωση που μας δώσετε τη συγκατάθεσή σας να σας ενημερώνουμε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, θα διατηρήσουμε τα δεδομένα σας μέχρι να εκφράσετε την επιθυμία σας να μη λαμβάνετε περαιτέρω επικοινωνία από εμάς. Ωστόσο, πραγματοποιούμε τακτικά (κάθε μήνα) έλεγχο συνάφειας. Οι εγγεγραμμένοι πελάτες (και τα προσωπικά τους στοιχεία) θα διαγράφονται όποτε οι πελάτες δεν απαντήσουν στο αίτημά μας. Επιπλέον, η αποστολή ενημερωτικών δελτίων έχει μια δυνατότητα εξαίρεσης. Οι καταναλωτές μπορούν να αποσύρουν τη συγκατάθεσή τους χρησιμοποιώντας αυτή τη δυνατότητα εξαίρεσης.
SECTION 5 – COOKIES
Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.
5.1 Functional Cookies
Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.
5.2 Analytical Cookies
Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ
Απαιτούνται υπηρεσίες τρίτων για τη διενέργεια συναλλαγών και την παροχή των υπηρεσιών μας. Γενικά, οι τρίτοι πάροχοι που χρησιμοποιούμε θα συλλέγουν, θα χρησιμοποιούν και θα αποκαλύπτουν τις πληροφορίες σας μόνο στον βαθμό που είναι απαραίτητος για να μπορέσουν να εκτελέσουν τις υπηρεσίες που μας παρέχουν.
Ωστόσο, ορισμένοι τρίτοι πάροχοι υπηρεσιών, όπως πύλες πληρωμών και άλλοι επεξεργαστές συναλλαγών και πληρωμών, έχουν τις δικές τους πολιτικές απορρήτου σχετικά με τις πληροφορίες που πρέπει να τους παρέχουμε για τις συναλλαγές σας.
Σας ενθαρρύνουμε να διαβάσετε τις πολιτικές απορρήτου αυτών των παρόχων, ώστε να κατανοήσετε πώς αυτοί οι πάροχοι θα χειρίζονται τα προσωπικά σας στοιχεία.
Συγκεκριμένα, ορισμένοι προμηθευτές ενδέχεται να βρίσκονται ή να διαθέτουν εγκαταστάσεις με διαφορετική δικαιοδοσία από τη δική σας ή τη δική μας. Επομένως, εάν επιλέξετε να προχωρήσετε σε μια συναλλαγή που περιλαμβάνει υπηρεσίες κάποιου τρίτου μέρους, οι πληροφορίες σας ενδέχεται να υπόκεινται στους νόμους της δικαιοδοσίας της περιοχής που βρίσκεται αυτός ο πάροχος υπηρεσιών ή οι εγκαταστάσεις του.
Μόλις αποχωρήσετε από τον ιστότοπό μας ή ανακατευθυνθείτε σε ιστότοπο ή εφαρμογή κάποιου τρίτου μέρους, δεν προστατεύεστε πλέον από την παρούσα Πολιτική Απορρήτου ή τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του ιστότοπού μας.
Υπηρεσία web analytics (ανώνυμα δεδομένα)
Σε αυτόν τον ιστότοπο έχουμε ενσωματώσει ένα στοιχείο μιας υπηρεσίας ανάλυσης ιστότοπου (με λειτουργία ανωνυμοποίησης). Η ανάλυση ιστότοπου (web analytics) μπορεί να οριστεί ως η συλλογή, η επεξεργασία και η ανάλυση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών σε ιστότοπους. Μια υπηρεσία ανάλυσης συλλέγει, μεταξύ άλλων, δεδομένα σχετικά με τον ιστότοπο από τον οποίο προήλθε ένα άτομο (τον λεγόμενο referrer), ποιες υπό-σελίδες επισκέφτηκε ή πόσο συχνά και για πόσο χρονικό διάστημα επισκέφτηκε μια υπό-σελίδα. Τα αναλυτικά στοιχεία ιστότοπου χρησιμοποιούνται κυρίως για τη βελτιστοποίηση των ιστοτόπων και για ανάλυση κόστους-οφέλους της διαφήμισης στο διαδίκτυο.
Υπηρεσία ταχυμεταφορών
Για την ολοκλήρωση των παραδόσεων χρησιμοποιούμε μια υπηρεσία ταχυμεταφορών. Αυτή η υπηρεσία ταχυμεταφορών πραγματοποιεί την παράδοση μεταξύ της εταιρείας μας και του σπιτιού του καταναλωτή. Για να ολοκληρώσει την παράδοση των προϊόντων, η εταιρεία απαιτεί πρόσβαση στα στοιχεία του ονόματος και της διεύθυνσης του καταναλωτή.
Υπηρεσία αλληλογραφίας
Η Royal Queen Seeds χρησιμοποιεί έναν τρίτο πάροχο υπηρεσιών αλληλογραφίας για την αποστολή του ενημερωτικού δελτίου της. Αυτός ο πάροχος έχει πρόσβαση σε περιορισμένες πληροφορίες λογαριασμού που σχετίζονται με τη συναίνεση συμμετοχής (π.χ. διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
Υπηρεσίες marketing
Η Royal Queen Seeds έχει την υποστήριξη μιας εταιρείας που ειδικεύεται σε δραστηριότητες μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Η πρόσβασή τους σε προσωπικές πληροφορίες είναι πολύ περιορισμένη και ως επί το πλείστον ανώνυμη.
Υπηρεσίες πληρωμής
Στη Royal Queen Seeds χρησιμοποιούμε εξωτερικές υπηρεσίες πληρωμών για τη διαχείριση των συναλλαγών μας (π.χ. πληρωμές με πιστωτική κάρτα).
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 – ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Για να προστατεύσουμε τις προσωπικές σας πληροφορίες, λαμβάνουμε εύλογες προφυλάξεις και ακολουθούμε τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα: χαθούν, χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς, έχουν σε αυτά πρόσβαση τρίτοι, αποκαλυφθούν, τροποποιηθούν ή καταστραφούν.
Εάν μας παρέχετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται χρησιμοποιώντας τεχνολογία ασφαλούς στρώματος υποδοχής (SSL) και αποθηκεύονται με χρήση κρυπτογράφησης AES-256. Αν και καμία μέθοδος μετάδοσης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής αποθήκευσης δεν είναι 100% ασφαλής, ακολουθούμε όλες τις απαιτήσεις PCI-DSS και εφαρμόζουμε πρόσθετα βιομηχανικά πρότυπα που είναι κοινώς αποδεκτά. Οι πληροφορίες που σχετίζονται με τον λογαριασμό προστατεύονται με τη μέθοδο του κατακερματισμού. Αυτή η μέθοδος κατακερματίζει τις πληροφορίες. Ως αποτέλεσμα, οι εμπιστευτικές πληροφορίες είναι προστατευμένες και αόρατες, ακόμη και σε εμάς. Επιπλέον, οι βάσεις δεδομένων μας προστατεύονται εξαιρετικά από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση. Για παράδειγμα, η πρόσβαση στη βάση δεδομένων είναι δυνατή και επιτρέπεται μόνο μέσω εγκεκριμένων διευθύνσεων IP (π.χ. από τα κεντρικά γραφεία της Royal Queen Seeds). Άλλες προσπάθειες και διευθύνσεις απορρίπτονται ανά πάσα στιγμή.
Επιπλέον, τα δεδομένα είναι ανωνυμοποιημένα όσο το δυνατόν περισσότερο, επομένως δεν μπορούν να συνδεθούν άμεσα με έναν συγκεκριμένο καταναλωτή. Με αυτά τα δεδομένα, ωστόσο, μπορεί να είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε έρευνα και ανάλυση αγοράς. Επιπλέον, τα τρίτα μέρη που εμπλέκονται (π.χ. η υπηρεσία αλληλογραφίας) εξετάζονται πριν από τη συνεργασία μας, συμμορφώνονται με τον GDPR από την ΕΕ και λαμβάνουν συμφωνία επεξεργασίας. Στη Royal Queen Seeds, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης. Μια συγκεκριμένη άδεια παρέχει πρόσβαση μόνο σε πληροφορίες που απαιτούνται αυστηρά για την εκτέλεση μιας εργασίας. Τα μέτρα ψηφιακής ασφάλειας υπόκεινται σε αλλαγές και πρέπει να πληρούν υψηλές απαιτήσεις για τη διασφάλιση της ασφάλειας των διαδικτυακών πελατών. Γι' αυτό, στη Royal Queen Seeds, διορίζουμε έναν υπεύθυνο ασφαλείας. Η τακτική επαλήθευση και η βελτίωση των μέτρων ασφαλείας (όπου είναι απαραίτητο) αποτελούν μέρος του ρόλου του.
ΕΝΟΤΗΤΑ 7 – ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε αυτήν την Πολιτική Απορρήτου ανά πάσα στιγμή, επομένως παρακαλούμε να την ελέγχετε τακτικά. Οι αλλαγές και οι διευκρινίσεις θα ισχύουν αμέσως μετά τη δημοσίευσή τους στην Ιστοσελίδα. Εάν κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές σε αυτήν την πολιτική, θα σας ειδοποιήσουμε εδώ ότι έχουν γίνει αλλαγές, ώστε να γνωρίζετε ποιες πληροφορίες συλλέγουμε, πώς τις χρησιμοποιούμε και υπό ποιες συνθήκες, εάν υπάρχουν, τις χρησιμοποιούμε ή/και τις αποκαλύπτουμε.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 – ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ:
- Κάνετε ανάκληση της συγκατάθεσης που έχετε δώσει.
- Έχετε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα.
- Διορθώσετε τα προσωπικά σας δεδομένα·
- Διαγράψετε τα προσωπικά σας δεδομένα.
- Υποβάλετε καταγγελία ή έγγραφο για την προστασία των δικαιωμάτων σας ενώπιον της Ισπανικής Υπηρεσίας Προστασίας Δεδομένων.
- Ενημερωθείτε για οποιοδήποτε περιστατικό ασφαλείας που μπορεί να επηρεάσει τα δικαιώματά σας.
- Περιορίσετε την επεξεργασία.
- Ασκήσετε το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων σας.
- Αρχική >Επικοινωνία
Υποστήριξη Πελατών - Your reply
FAQ | Frequently Asked Questions
How will I know if you’ve received my cannabis seeds?
When you place an order with Royal Queen Seeds online, the order is automatically saved to our database. You will receive a conformation email summarising the cannabis seeds contained in your order. If you don’t receive this email, please make sure it hasn’t been send to your Spam or Unsolicited Email folders.
You can log in to our website at any time to check your account and your orders; you’ll always find your order’s current status. As soon as your order is posted, you’ll receive a notification email and the order status will be updated in your account.
Can I cancel my order?
Cancelling an order is not a problem. If you haven’t yet paid, there’s no need even to let us know: after a certain number of days, an order is automatically cancelled due to non-payment.
If you have already paid, the order can be cancelled only if it hasn’t yet been posted. Check its current status in your account to see if you can still cancel.
Can I change the address for my order or have it posted to a different address?
You can change your address from your account on the website; you can also have your order posted to a friend or acquaintance, simply by telling us during the order process.
How much are postage and insurance rates?
No matter how many seeds you order, all orders are delivered free of charge and in anonymous packages worldwide. It’s a simple dispatch in an envelope or postal parcel. These orders are non-traceable and potential non-receipt of order is at your own risk.
What name will appear on my bank statement?
Privacy is key for Royal Queen Seeds. Our name will never appear on your bank yuor credit card statement, so no one will know you’ve purchased cannabis seeds. We treat your personal data with utmost caution and never give them out to third parties.
How will my order be posted?
All orders are dispatched through private courier express service. The cannabis seeds are packed in bubble wrap in a sturdy envelope. The package shows no sign of its content; all that appears is your name and a return address that isn’t Royal Queen Seeds’ address.
For further information, please consult our deliveries information page.
Choose a category :
Διαδικτυακή παραγγελία
Είναι τα προϊόντα σας νόμιμα στη χώρα μου
Δεν μπορούμε να σας παρέχουμε πληροφορίες για τη νομική κατάσταση των προϊόντων μας στη χώρα σας.
Είναι ευθύνη του πελάτη να διεξάγει έρευνα για τους τοπικούς κανονισμούς και νόμους πριν την πραγματοποίηση της παραγγελίας του. Η Royal Queen Seeds αποποιείται οποιαδήποτε ευθύνη αν τυχόν το δέμα σας παρεμποδιστεί από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Πώς πραγματοποιώ μια παραγγελία?
- Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε
- Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας χρησιμοποιώντας το κουμπί "Προσθήκη στο Καλάθι" διαλέγοντας τις επιθυμητές ποσότητες, όπου αυτό χρειάζεται.
- Κάντε κλικ στο κουμπί "Ολοκλήρωση"
- Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πληρωμής.
Για να κάνετε μια παραγγελία χρειάζεται να έχετε λογαριασμό- εάν δεν έχετε κάντε κλικ εδώ για να τον δημιουργήσετε.
Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας?
Ναι, η παραγγελία που θα κάνετε πρέπει να έχει αξία τουλάχιστον 25 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).
Μπορώ να τροποποιήσω μια παραγγελία που έχω κάνει?
Επεξεργαζόμαστε όλες τις παραγγελίες εντός μίας εργάσιμης ημέρας, αφού γίνει η εξόφληση της αξίας τους. Δεν είναι δυνατή η τροποποίηση μιας παραγγελίας αφού ξεκινήσει να ετοιμάζεται.
Αν χρειαστεί να τροποποιήσετε την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο υποστήριξης πελατών μας το συντομότερο δυνατό! Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να πραγματοποιήσει τα αιτήματα σας, αν και δε μπορούμε εγγυηθούμε ότι αυτό θα είναι εφικτό σε κάθε περίπτωση.
Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία?
Βεβαίως! Απλώς πηγαίνετε στο "Ιστορικό των παραγγελιών" σας ("Order History") από τη σελίδα "Ο λογαριασμός μου" ("My account") και κάνετε κλικ στο κουμπί "Επανατοποθέτηση παραγγελίας" ("Reorder") το οποίο βρίσκεται δίπλα από την παραγγελία που θέλετε να επαναλάβετε. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα, να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής ή να πάτε κατευθείαν στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Πως ακυρώνω την παραγγελία μου?
Ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το δέμα σας, υπάρχουν 2 διαφορετικοί τρόποι να ακυρώσετε μια παραγγελία ανάλογα με το αν έχει ήδη σταλεί το δέμα ή είναι ακόμα στο στάδιο προετοιμασίας.
- Παραγγελία σε προετοιμασία: επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που παρέχεται παρακάτω - βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί και έχετε επιλέξει τον αριθμό παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε
- Παραγγελία που έχει σταλθεί: δεν είναι δυνατόν να ακυρώσετε παραγγελίες που έχουν αποσταλεί. Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας. Πατήστε στο σύνδεσμο που βρίσκεται παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Πληρωμή
Ποια επωνυμία θα φανεί στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας / του τραπεζικού λογαριασμού μου?
Η επωνυμία της Royal Queen Seeds δεν θα φανεί πουθενά, σε καμία εγγραφή στην πιστωτική σας κάρτα ή στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Όλες οι χρεώσεις θα εμφανίζονται με την Εμπορική μας Επωνυμία:
Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου?
Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής:
- Visa & Mastercard
- Τραπεζική μεταφορά
- Bitcoin
Σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε προσεκτικά τις οδηγίες αφού επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής
Πώς μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας Πιστωτική Κάρτα?
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας. Απλώς εισάγετε τον αριθμό της κάρτας σας, την ημερομηνία λήξης της και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας, όπως αυτός αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας. Οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για να επεξεργαστούν. Μόλις καταχωρηθεί η πληρωμή, θα ξεκινήσουμε να ετοιμάζουμε την παραγγελία σας.
Η χρέωση που θα εμφανίζεται στην πιστωτική σας κάρτα θα είναι από:
Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν πως δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες.
Πώς μπορώ να πληρώσω μέσω Τραπεζικής Μεταφοράς?
Επιλέξτε Τραπεζική Μεταφορά ως μέθοδο πληρωμής για να επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας και οι τραπεζικές πληροφορίες της Royal Queen Seeds θα εμφανιστούν στην οθόνη.
Παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε τον αριθμό της παραγγελίας σας ως αναφορά/αιτιολογία για την πληρωμή σας ώστε να μπορέσουμε να συσχετίσουμε την πληρωμή που θα κάνετε με την αγορά σας. Η τραπεζικές μεταφορές συνήθως χρειάζονται 3 με 7 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθούν.
Πώς μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας Bitcoin
Δεχόμαστε και Bitcoin ως μέθοδο πληρωμής. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που αναφέρονται στον παρακάτω σύνδεσμο για να χρησιμοποιήσετε αυτή τη μέθοδο πληρωμής.
Μπορώ να πληρώσω με Paypal?
Δε δεχόμαστε πληρωμές μέσω Paypal αυτή τη στιγμή. Η πολιτική της Paypal για τα προϊόντα που εμπορευόμαστε δε μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη μέθοδο πληρωμής στο διαδικτυακό μας κατάστημα.
Παρόλ' αυτά είμαστε σίγουροι πως διαθέτουμε κάποια άλλη μέθοδο πληρωμής που σας εξυπηρετεί.
Μπορώ να πληρώσω με επιταγή?
Δυστυχώς δε δεχόμαστε επιταγές οποιουδήποτε τύπου.
Μπορώ να πληρώσω χρησιμοιώντας έμβασμα
Προς το παρόν, δε δεχόμαστε εμβάσματα ως μέσο πληρωμής για την παραγγελία σας.
Δέχεστε ως μέσο πληρωμής αντικαταβολή με μετρητά
Λυπούμαστε, αλλά προς το παρόν δε δεχόμαστε αντικαταβολή με μετρητά κατά την παράδοση του δέματος σας ως μέσο πληρωμής.
Μπορώ να λάβω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι
Αφήστε μια αξιολόγηση των προϊόντων μας και κερδίστε εκπτωτικό κουπόνι 10%. Θα πρέπει και σε αυτήν την περίπτωση να είστε συνδεδεμένος για να κάνετε μια αξιολόγηση στη σελίδα των προϊόντων.
Το εκτπωτικό σας κουπόνι θα είναι διαθέσιμο στην ενότητα "My Vouchers" ("Τα κουπόνια μου") στον λογαριασμό σας στην RQS. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα εκπτωτικά κουπόνια που προσφέρουν ποσοστιαίες εκπτώσεις δε μπορούν να προστεθούν μεταξύ τους (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα τη φορά), ωστόσο μπορούν να συνδυαστούν με κουπόνια μετρητών - κουπόνια με ένα συγκεκριμένο πόσο χρημάτων πιστωμένο σε αυτά.
Αποστολή & Παράδοση
Μπορώ να παρακολουθήσω το δέμα μου
Ναι μπορείτε. Για να παρακολουθήσετε το δέμα σας, ακολουθήστε τις οδηγίες που θα λάβετε μέσω email μόλις σταλεί το δέμα σας. Μετά από αυτό το email η παρακολούθηση του δέματος θα ενημερωθεί μόλις αυτό φτάσει στη χώρα σας. Παρακαλούμε σημειώστε πως μερικές φορές η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.
Μην εκπλαγείτε αν η παραγγελία σας φτάσει πριν προλάβετε να την παρακολουθήσετε!
Πότε θα στείλετε την παραγγελία μου
Οι περισσότερες παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 24 ώρες αφού λάβουμε την πληρωμή. Πραγματοποιούμε αποστολές από Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός των ημερών που αποτελούν επίσημες αργίες. Αν κάνετε μια παραγγελία την Παρασκευή, είναι πολύ πιθανό πως αυτή θα σταλεί από εμάς την επόμενη Δευτέρα.
Πόσο διακριτική είναι η συσκευασία σας
Στέλνουμε τις παραγγελίες μας σε κανονικά δέματα χωρίς αυτοκόλλητα ή κάτι άλλο που να παραπέμπει στα προϊόντα ή την εταιρία μας. Η μόνη πληροφορία που αναγράφεται πανω στο δέμα είναι οι πληροφορίες παράδοσης.
Παρ' όλ' αυτά αν χρειάζεστε ακόμα περισσότερη διακριτικότητα, προσφέρουμε και παράδοση σε θήκη DVD μέγιστης διακριτικότητας με ένα επιπλέον κόστος των 5 €.
Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τη παράδοση.
Πραγματοποιείτε αποστολές στη χώρα μου?
Δείτε παρακάτω τη λίστα όλων των χωρών στις οποίες κάνουμε αποστολές:
Αυστρία, Βέλγιο, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία , Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, USA.
Δεν πραγματοποιούμε αποστολές σε χώρες που δεν αναγράφονται στην παραπάνω λίστα.
Ποια είναι τα κόστη αποστολής?
Η αποστολή είναι δωρεάν προς όλες τις χώρες. Παρ' όλ' αυτά όμως παρέχουμε επίσης διακριτική αποστολή σε θήκη DVD με χρέωση 5€ έτσι ώστε να είστε σίγουροι πως τα προϊόντα σας θα αποσταλούν με τον πιο διακριτικό τρόπο.
Προσφέρουμε επίσης και τυπικές υπηρεσίες UPS. Οι χρόνοι παράδοσης και τα κόστη είναι διαφορετικά ανάλογα τη χώρα. Θα δείτε αυτές τις πληροφορίες μόλις επιλέξετε αυτή τη μέθοδο αποστολής στη σελίδα πληρωμής. Παρακαλούμε προσέξτε πως δεν παρέχουμε αυτή την υπηρεσία για τη Μάλτα, την Κροατία και τη Βουλγαρία.
Παραδίδετε σε ταχυδρομικές θυρίδες
Παραδίδουμε μόνο σε ιδιωτικές και φυσικά πραγματικές διευθύνσεις. Δεν πραγματοποιούμε παραδόσεις σε ταχυδρομικές θυρίδες, δημόσιους χώρους, σταθμούς αποστολής δεμάτων, μαγαζιά, μεταφορικές εταιρείες και άλλες τέτοιες παρόμοιες διευθύνσεις.
Τι είναι η Μέθοδος Αποστολής Μέσω Σημείου Πρόσβασης UPS
Η αποστολή μέσω σημείου πρόσβασης UPS σημαίνει εκατοντάδες βολικά σημεία παράδοσης που μπορούν να αξιοποιηθούν όταν δεν είστε σπίτι, έτσι ώστε να παραλάβετε το δέμα σας με ασφάλεια και άνεση.
Επιλέξτε ένα σημείο παράδοσης από τον διαδραστικό χάρτη κατά τη διαδικασία του checkout, ελέγχοντας τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος. Έτσι, μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας κάποια ώρα που σας εξυπηρετεί.Το κόστος αυτής της μεθόδου αποστολής εμφανίζεται πριν την ολοκλήρωση των αγορών σας,
Η UPS σας ενημερώνει πότε το δέμα σας είναι έτοιμο για παραλαβή μέσω e-mail και ειδοποιήσεων sms.
Με ποια εταιρία πραγματοποιείτε τις αποστολές
Η εταιρία που συνεργαζόμαστε πραγματοποιεί όλες τις αποστολές εκ μέρους μας. Για να είναι σε θέση να σας προσφέρουν την πιο γρήγορη παράδοση, χρησιμοποιούν διάφορες ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Χρειάζεται να υπογράψω για να πραγματοποιηθεί η παράδοση
Ο μεταφορέας σας θα παραδώσει το δέμα αυτοπροσώπως στην καθορισμένη διεύθυνση. Σε περίπτωση που δεν είστε εκεί την ώρα της παράδοσης και το δέμα δεν μπορεί να μπει στη ταχυδρομική σας θυρίδα θα λάβετε ένα σημείωμα με οδηγίες που θα σας εξηγούν πως μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας.
Αν το δέμα σας επιστραφεί στην αποθήκη μας, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν έχω λάβει την παραγγελία μου
Η παράδοση συνήθως πραγματοποιείται μέσα σε 3 με 7 εργάσιμες μέρες αφότου ξεκινήσει η αποστολή. (Το Σαββατοκύριακο και οι επίσημες αργίες δε θεωρούνται εργάσιμες ημέρες.)
Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αν δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες αφότου ξεκίνησε η αποστολή της.
Θα γίνει έλεγχος του δέματος μου από τις τελωνειακές αρχές
Το δέμα σας μπορεί ανά πάσα στιγμή να περάσει από έλεγχο από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας, ανεξάρτητα από τη μέθοδο αποστολής που θα επιλέξετε.
Παρακαλούμε σημειώστε πως παρόλο που πραγματοποιούμε αποστολές στη χώρα σας, δε μπορούμε να γνωρίζουμε το νομικό πλαίσιο γύρω από τα προϊόντα μας για την εκάστοτε χώρα. Εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των χωρών που πραγματοποιούμε αποστολές προϊόντων είναι απλά αδύνατο για εμάς να παρακολουθούμε το νομικό πλαίσιο που ισχύει σε κάθε χώρα.
Είναι δική σας ευθύνη να πραγματοποιήσετε την ανάλογη νομική έρευνα πριν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε πως η Royal Queen Seeds δε φέρει καμία ευθύνη εάν κάποιο δέμα ελεγχθεί από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια
Η αποστολή και παράδοση της παραγγελίας γίνεται με διακριτικό τρόπο
Κάνουμε τα πάντα ώστε να είμαστε σίγουροι πως οι συσκευασίες μας δεν έχουν καμία επιπλέον πληροφορία πέρα από το όνομα και τη διεύθυνση σας. Τα δέματα είναι όσο πιο απλά γίνεται ώστε να μην τραβούν την προσοχή, ενώ παράλληλα προσφέρουμε και τη δυνατότητα για ακόμη πιο διακριτική αποστολή με μια μικρή επιβάρυνση της τάξεως των 5€.
Γιατί χρειάζεστε τα προσωπικά μου στοιχεία
Τα προσωπικά σας στοιχεία χρειάζονται ώστε να μπορέσουμε να στείλουμε το δέμα σας και να επικοινωνήσουμε μαζί σας αν τυχόν προκύψει κάτι. Οι πληροφορίες που καταχωρείτε δε διαμοιράζονται σε τρίτους και δε χρησιμοποιούνται για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.
Ποιος μπορεί να δει τα προσωπικά μου στοιχεία
Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι απόρρητα και δεν πρόκειται ποτέ να τα μοιραστούμε με κάποιον τρίτο.
Θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία μόνο για την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας ή σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αν επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας που δίνεται παρακάτω - βεβαιωθείτε αρχικά πως έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας.
RQS Growers Club
Τι είναι το Πρόγραμμα Επιβράβευσης RQS Growers Club?
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης πιστών πελατών μας, σας ανταμείβουμε για όλες τις αγορές σας. Μπορείτε να περιηγηθείτε στην σχετική ιστοσελίδα μας για περαιτέρω πληροφορίες.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους μου
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους για να πληρώσετε μια παραγγελία, να λάβετε εκπτώσεις ή να αγοράσετε αποκλειστικά προϊόντα μόνο για μέλη.
Τι είναι οι χρηματικοί πόντοι και οι πόντοι επιπέδου
Οι Green Points μπορούν να αποκτηθούν μέσω αγορών, δώρων και ανταμοιβών/ενεργειών (Δώρο γενεθλίων, Υποβολή Κριτικής κ.λπ.). Μπορείτε να αξιοποιήσετε τους money points σας για να επωφεληθείτε από εκπτώσεις, αποκλειστικά προϊόντα ή/και προσφορές, αλλά αυτοί δεν επηρεάζουν την κατηγορία επιβράβευσης στην οποία ανήκετε στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Οι Level Points κερδίζονται μόνο μέσω αγορών και συμβάλλουν στην προαγωγή σας σε μια ανώτερη βαθμίδα (περισσότεροι Level Points, καλύτερη ιεραρχική θέση στο πρόγραμμα επιβράβευσης).
Έκανα μια αγορά, αλλά οι πόντοι μου δεν πιστώθηκαν.
Οι πόντοι θα πιστωθούν 7 ημέρες μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.
Ο Λογαριασμός μου
Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν προσωπικό RQS λογαρασμό
Πολύ εύκολα και απλά. Απλώς κάντε κλικ στο "Ο λογαριασμός σας" στο πάνω μέρος της σελίδας μας και έπειτα επιλέξτε "Εγγραφή" και ακολουθήστε τις οδηγίες. Ο λογαριασμός σας θα είναι έτοιμος σε λιγότερο από 2 λεπτά.
Μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου
Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει μέσω της ενότητας "Προσωπικές Πληροφορίες " του Λογαριασμού σας.
Χρειάζομαι λογαριασμό
Ναι, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, καθώς η πληρωμή ως επισκέπτης δεν υποστηρίζεται. Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι ασφαλή και δεν πρόκειται να τα μοιραστούμε ποτέ με κάποιον τρίτο. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να μπορέσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας σχετικά με την παραγγελία σας και τυχόν προσφορές.
Μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου
Εάν επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας, αφού πρώτα σιγουρευτείτε ότι έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό σας.
Επιστροφές
Μπόρω να λάβω επιστροφή των χρημάτων μου
Για να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να στείλετε πίσω το δέμα σας στην αρχική του συσκευασία και χωρίς να έχει ανοιχθεί. Δείτε παρακάτω τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:
- Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να ζητήσετε μια Ετικέτα Επιστροφής. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό σας και έχετε επιλέξει τον αριθμό της παραγγελίας που αντιστοιχεί στο δέμα που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
- Κολλήστε την Ετικέτα Επιστροφής στο δέμα και ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω της. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων που ζητήσατε - ίσως να σας ζητήσουμε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, καθώς μερικές φορές δεν είναι δυνατό να επιστρέψουμε τα χρήματα στην κάρτα σας. Αγορές που πραγματοποιήθηκαν με πληρωμή σε Bitcoin ή με μετρητά σε φάκελο επιστρέφονται μόνο μέσω τραπέζης.
- Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επιστροφής της RQS, αν και δεν είναι υποχρεωτικό.
Παρακαλούμε, έχετε υπόψιν σας ότι για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας μπορεί να χρειαστεί από 1 έως και 3 εβδομάδες.
Πώς μπορώ να αναφέρω ότι λείπει κάποιο προϊόν
Αν παραλάβετε την παραγγελία σας και λείπουν προϊόντα τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εντός μιας εβδομάδας αφότου παραλάβατε το δέμα. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό σας και κατόπιν επιλέξτε τον αριθμό παραγγελίας από την οποία λείπουν τα προϊόντα.
- Είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε μια φωτογραφία με το δέμα, στην οποία φαίνεται το περιεχόμενο του και ένα κομμάτι χαρτί που αναγράφει τον αριθμό της παραγγελίας.
Τι γίνεται αν παραλλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν
Μερικές φορές οι παραγγελίες παθαίνουν κάποια ζημιά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Αν υπάρχουν κατεστραμμένα προϊόντα στην παραγγελία σας παρακαλούμε ακολουθήστε την εξής διαδικασία:
- Στείλτε μας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα (email) ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος αυτής της σελίδας για να έρθετε σε επαφή με την Ομάδα Υποστήριξης. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας και αναφέρετε την παραγγελία που περιείχε τα κατεστραμμένα προϊόντα.
- Η Ομάδα μας θα σας ζητήσει να μας αποστείλετε μια φωτογραφία που να δείχνει καθαρά τα κατεστραμμένα προϊόντα και ένα χαρτί στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός της παραγγελίας.
Επικοινωνία
Πως μπορώ να έρθω σε επαφή μαζί σας?
Για να έρθετε σε επαφή με την εταιρεία μας, συμπληρώστε τη φόρμα που δίνεται παρακάτω. Αν έχετε λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε συνδεθείτε σε αυτόν πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πότε μπορώ να περιμένω απάντηση?
Προσπαθούμε να απαντάμε στα ερωτήματα σας όσο πιο γρήγορα γίνεται. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μηνύματα σας μπορούν να απαντηθούν μόνο σε εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και κατά τις ώρες γραφείου.
Αν δεν έχετε λάβει απάντηση μετά από 5 εργάσιμες μέρες παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο spam στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και επικοινωνήστε ξανά μαζί μας μέσω τη φόρμας επικοινωνίας που δίνεται παρακάτω γράφοντας το μήνυμα σας και δηλώνοντας την ημερομηνία και την ώρα του αρχικού σας μηνύματος.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Στην Royal Queen Seeds είμαστε περήφανοι για τη δημιουργία των καλύτερων γενετικών χαρακτηριστικών και την παραγωγή κορυφαίων, θηλυκοποιημένων, φαρμακευτικών και μη σπόρων μαριχουάνας.
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, αυτή η σελίδα έχει φτιαχτεί ειδικά ώστε να σας βοηθήσει να τη λύσετε. Παραπάνω θα βρείτε μια βάση δεδομένων με Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) για μια πληθώρα θεμάτων όπως τις επιστροφές, την αποστολή, το διαδικτυακό σύστημα παραγγελιών μας και πολλά άλλα.
Αν δε μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας που βρίσκετε παρακάτω ή να μιλήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου.
SNORKEL SPAIN SL | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. +34 930 47 75 43 (M-Th 8h to 16h, Fri 8h to 14h) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SL |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona |
[email protected] |
t. +34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Εάν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο πεδίο ID Παραγγελίας.